ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Το Καλάθι του Νοικοκυριού έχει παρενέργειες…

 Το Καλάθι του Νοικοκυριού έχει παρενέργειες…

Το Καλάθι του Νοικοκυριού έχει παρενέργειες…
Το Καλάθι του Νοικοκυριού έχει παρενέργειες…

Τού Αλέξανδρου Μυλωνά

Η κυβέρνηση της Ν.Δ και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχίζοντας την πολιτική των επιδομάτων καθιστώντας έτσι τον Έλληνα πολίτη άτομο με ειδικές ανάγκες εφηύρε ένα νέο «επίδομα» το ΚΑΛΑΘΙ του ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟΥ.

Το καλάθι του νοικοκυριού είναι μια συμφωνία της κυβέρνησης κυρίως με τις μεγάλες αλυσίδες των ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ δηλ. του υπουργού ανάπτυξης και επενδύσεων  Άδωνη Γεωργιάδη με τις αλυσίδες αυτές ώστε να παρουσιάσουν ένα σύνολο απαραίτητων προϊόντων που θα πωλούνται σε χαμηλότερες τιμές. Τα τρόφιμα αυτά θα  είναι επιλογή των αλυσίδων που έχουν κύκλο εργασιών   άνω των 95 εκατομμυρίων και είναι υποχρεωτικό, για αλυσίδες με μικρότερο τζίρο δεν είναι υποχρεωτικό αλλά αν θα συμμετάσχουν υπόκεινται και αυτοί στις ίδιες υποχρεώσεις μέχρι το τέλος αυτής της πρωτοβουλίας .

Φυσικά  γεννώνται πολλά ερωτήματα για τις ενέργειες αυτές της κυβέρνησης όπως:

Γιατί να είμαστε υποχρεωμένοι να καταναλώνουμε τα τρόφιμα που επιλέγουν κάποιοι άλλοι για εμάς;

Μήπως αβαντάρουν κάποιες συγκεκριμένες βιομηχανίες και αλυσίδες σε βάρος των μικρών επιχειρήσεων και βιομηχανιών τροφίμων;

Γιατί αφού επιδοτείται κάποιος να μην περνάει κατευθείαν η επιδότηση αυτή στον καταναλωτή;

Χωρίς να ασχοληθούν καθόλου με αυτά τα ζητήματα, το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων ζήτησε την γνωμοδότηση της Επιτροπής Ανταγωνισμού σχετικά με τα θέματα προστασίας του ανταγωνισμού που τίθενται από την πρωτοβουλία «το καλάθι του νοικοκυριού». Η Ανεξάρτητη Αρχή απάντησε  τάχιστα στον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων και γνωμοδότησε θετικά  επισημαίνοντας τη «δύσκολη συγκυρία για τους καταναλωτές και δεδομένης της προσωρινότητάς του μέτρου έως τις 31 Μαρτίου 2023», παρότι επεσήμανε μία σειρά από κινδύνους που μπορεί να προκληθούν.

Πριν περάσουμε στους κινδύνους που μπορούν να προκληθούν ας δούμε ποια είναι η επιτροπή:

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού συγκροτείται από οκτώ τακτικά μέλη, από τα οποία ένα είναι ο Πρόεδρος, ένα ο Αντιπρόεδρος, τέσσερις Εισηγητές και δύο μέλη και απαρτίζεται από πρόσωπα αναγνωρισμένου κύρους που διακρίνονται για την επιστημονική τους κατάρτιση και την επαγγελματική τους ικανότητα στο νομικό και στον οικονομικό τομέα, ιδίως σε θέματα ελεύθερου ανταγωνισμού. Επιπλέον των τακτικών μελών ορίζονται και δύο αντίστοιχα αναπληρωματικά μέλη τα οποία πρέπει να έχουν τα ίδια προσόντα με τα τακτικά μέλη. Τα μέλη της απολαμβάνουν λειτουργικής και προσωπικής ανεξαρτησίας και κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων της δεσμεύονται μόνο από το νόμο και τη συνείδηση τους και υποχρεούνται να τηρούν τις αρχές της αντικειμενικότητας και της αμεροληψίας.

Ο Πρόεδρος και ο Αντιπρόεδρος της Επιτροπής Ανταγωνισμού επιλέγονται από τη Βουλή, μετά τη διατύπωση γνώμης από την αρμόδια Επιτροπή της Βουλής. Τα λοιπά μέλη της Επιτροπής Ανταγωνισμού, τακτικά και αναπληρωματικά, καθώς και οι Εισηγητές επιλέγονται και διορίζονται από τον Υπουργό Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, ύστερα από γνώμη της Επιτροπής θεσμών και Διαφάνειας της βουλής. Η θητεία του Προέδρου, του Αντιπροέδρου και των μελών της Επιτροπής Ανταγωνισμού, τακτικών και αναπληρωματικών, καθώς και των Εισηγητών, είναι πενταετής και μπορεί να ανανεωθεί μία φορά. Στο έργο της συνεπικουρείται από τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού, η οποία εισηγείται τις υποθέσεις στην Επιτροπή και στην οποία συμμετέχουν και Νομικοί και Οικονομολόγοι.

Ας συνεχίσουμε τώρα με τους κινδύνους που ελλοχεύουν με την  «πρωτοβουλία <καλάθι του νοικοκυριού> έτι όπως αναφέρονται στην γνωμοδότηση που έκανε η Επιτροπή Ανταγωνισμού:

  1. Η ρύθμιση αυτή μπορεί να δημιουργήσει ζητήματα όπως επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων ώστε να συμφωνήσουν για κατηγορίες προϊόντων η άλλες παραμέτρους του ανταγωνισμού.
  2. Οι εταιρείες σούπερ μάρκετ  θα επιλέγουν τα προϊόντα και  ενδέχεται να τους δώσει την δυνατότητα μόχλευσης στις διαπραγματεύσεις με τους προμηθευτές  κυρίως με όσους έχουν μικρή διαπραγματευτική δύναμη .Ακόμη ένα  χαρακτηριστικό είναι η αδυναμία μικρών προμηθευτών να χρηματοδοτήσουν την ένταξή τους στην πρωτοβουλία και κυρίως αυτών που δεν έχουν πρόσβαση στην λιανική αγορά που ενδέχεται  να επηρεάσει αρνητικά την βιωσιμότητα τους.
  3. Επίσης  η τοποθέτηση από τα σούπερ μάρκετ  προϊόντα δικής τους ετικέτας  (μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους)  εις βάρος προϊόντων σήματος που θα έχει ως αποτέλεσμα να λειτουργήσει αρνητικά τόσο για τους προμηθευτές  όσο και για τους καταναλωτές που με αυτόν τον τρόπο δεν θα κατευθύνονται στα φθηνότερα προϊόντα (από πλευράς κόστους παραγωγής) και επιπλέον δεν θα επωφελούνται από ευρύτερη ποικιλία προϊόντων.
  4. Μια άλλη πιθανή επίπτωση της πρωτοβουλίας είναι η αύξηση των τιμών προϊόντων η κατηγορίες προϊόντων  εκτός καλαθιού.

Η ίδια η επιτροπή παρότι έδωσε το πράσινο φώς  επισημαίνει πολλές «παρενέργειες» που θα προκαλέσει το «καλάθι του νοικοκυριού» στη λειτουργία της αγοράς, αλλά το εγκρίνει λόγω της δύσκολης συγκυρίας και με δεδομένη την προσωρινότητα του μέτρου.

Αντιλαμβανόμαστε  ότι  όλες οι κυβερνήσεις προσπαθούν να κάνουν μια δήθεν κοινωνική πολιτική εξαθλιώνοντας πρώτα τους  Έλληνες  με δυσβάσταχτους και υπέρογκους φόρους και μετά δίνοντάς τους ψίχουλα. Αποκορύφωμα είναι η δήλωση του ανεκδιήγητου  βουλευτή της Ν.Δ. Κυρινάκη που ανέφερε  ότι οι πλούσιοι  καταναλώνουν περισσότερα μακαρόνια και με τον Φ.Π.Α. που εισπράττουμε βοηθάμε τις ασθενέστερες οικονομικά  ομάδες, ενώ γνωρίζει ότι το Φ.Π.Α  αποδίδεται κατευθείαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση και όχι στα ελληνικά ταμεία. Ο εν λόγω βουλευτής  εκτός  των «οικονομικών γνώσεων» του  μας έκανε  γνωστές και τις γνώσεις του περί «ανθρωπολογίας» αφού μας αποκάλυψε ότι οι πλούσιοι έχουν μεγαλύτερο στομάχι από τους φτωχούς.

Η μοναδική λύση για έξοδο από αυτή την κατάσταση είναι να ενωθούμε όλοι στην Ελλήνων Συνέλευσις  όπου πρώτος  ο Πρόεδρος της  ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ μας αποκάλυψε και μας παρουσίασε ότι υπάρχουν κεφάλαια για όλες τις χώρες για να χρησιμοποιηθούν για τις ανάγκες που θα προκύψουν σε περιόδους επισιτιστικής κρίσης αλλά και όχι μόνο όπως και  για ανάπτυξη των χωρών  αυτών  που θα χρησιμοποιήσουν αυτά τα  κεφάλαια από τα παγκόσμια ταμεία.

Αυτό μπορεί να υλοποιηθεί άμεσα με Διακυβέρνηση της  Ελλήνων Συνέλευσις που ο άφθονος πλούτος φαίνεται μέσα από τις προγραμματικές δηλώσεις που είναι κατατεθειμένες στον Άρειο Πάγο όπως και με  τα  υπόλοιπα  χρηματοοικονομικά εργαλεία του ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ που είναι αποδεδειγμένα  γνωστά (600 δις δολάρια) για  άμεση εκταμίευση με την ανάληψη της διακυβέρνησης από την Ελλήνων Συνελευσις.

Αυτά τα χρήματα είναι κατατεθειμένα στην Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία που αν ήθελαν οι κυβερνώντες θα τα είχαν εκταμιεύσει και θα μπορούσαν να λύσουν όλα τα προβλήματα των Ελλήνων αλλά δεν το κάνουν γιατί ακολουθούν τις εντολές  των  τραπεζιτών  αφεντικών τους.

Ενδεικτικά αναφέρω (2) δύο μέτρα που θα ισχύσουν ευθύς με την ανάληψη της διακυβέρνησης από την Ελλήνων Συνελεύσις και είναι τα εξής:

  • Μισθός όπου το 50% θα καλύπτει τα έξοδα της διαβίωσης κάθε νοικοκυριού
  • 20.000 ευρώ σε κάθε Α.Φ.Μ.για την αρχική μεταβατική περίοδο.

===

ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΤΩΧΕΥΣΕΙΣ

ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΟ ΕΙΧΕ ΒΡΕΘΕΙ, Ο ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ, ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΜΜΕ… ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ.

ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΥΠΟΛΟΙΠΟ

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΤΩΧΕΥΣΑΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ 2012;

ΟΠΩΣ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ 2013

«ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ότι ο πρώτος κατηγορούμενος, (ήτοι ο Αρτέμιος Σώρρας) δυνάμει αμετακλήτου πληρεξουσίου ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΟΣΟΥ, ΥΨΟΥΣ 600 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΔΟΛΑΡΙΩΝ ($ 600.000.000.000,00). Το ποσόν αυτό έχει ενσωματωθεί σε έξι (6) διεθνή γραμμάτια του αμερικανικού ταμείου, ονομαστικής αξίας, εκάστου εκατό δισεκατομμυρίων δολαρίων (100.000.000.000,00), λήξεως τον μήνα Αύγουστο, του έτους 2014, τα οποία έχουν κατατεθεί σε λογαριασμό καταπιστεύματος και φυλάσσονται προς πίστωση και χορηγία της Ελληνικής Δημοκρατίας»

Ο ΟΔΔΗΧ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ…

ΣΕ ΠΟΙΟ ΠΟΣΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΕΛΕΓΤΗΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΤΟΝ ΟΔΔΗΧ;

ΤΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ;

ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΤΩΝ!

… 2012, 2013, 2014, 2015 <——–> ??? 2016, 2017, 2018, 2019, 2020…

ΔΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

 

ΔΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΘΕΣΗ 600 ΔΙΣ USD

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ 600.000.000.000,00$

 

Ε.ΣΥ. – ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
ΒΑΡΒΑΣΑΙΝΑ ΗΛΕΙΑΣ, Τ.Κ. 27131, ΕΛΛΑΣ
Τηλ. 26210 44277, Ε-mail: esydpdp@gmail.com
FACEBOOK
twitter

ΠΗΓΗ


ΠΗΓΗ: Ε.ΣΥ. NEWS (E-synews.gr)


Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΑΖΕΜΕΝΗ, ΠΛΑΙΣΙΩΜΕΝΗ ΜΕ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ, ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ, ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.

3. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝhttp://dimoi.oramaellas.gr
4. ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr
5. ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ: http://txs.oramaellas.gr
_______________________________________________________________






_____________________________________________________________________

Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΙΣΑΤΙΔΟΣ
4ο ΧΛΜ Ε.Ο. ΠΥΡΓΟΥ - ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΒΑΡΒΑΣΑΙΝΑ
ΤΗΛ: 26210 45035
KIN: 6907006450 - 6945884948
e-mail: e.sy.pisatidos@gmail.com

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια