ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΞΙΩΣΑΝ ΠΛΗΡΩΣ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΗΡΕΑΣΑΝ ΕΥΘΕΩΣ ΤΗ ΦΥΣΗ, ΤΟ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΝΑ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΦΕΝΟΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΛΕΙΜΜΕΝΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ, ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ, ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΔΕΥΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΔΡΑΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ.
ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΡΙΣΤΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΑΝΑΛΥΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’ , ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ‘’ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΙΡΗ ΔΕΡΔΕΛΑΚΟΥ.
0 Σχόλια